Primii cumparatori de iPhone, plini de entuziasm, au inceput sa primeasca si primele facturi la domiciliu. Dar, asa cum spune si celebra replica „Houston, we have a problem”, posesorii de iPhone au avut parte de momente inedite. Unele facturi, trimise de opratorul de telefonie american AT&T sunt atat de detaliate, incat contin...300 de pagini, iar locul lor ar fi intr-o bibilioteca. „Factura” a fost livrata prin posta, intr-o cutie. Operatorul a trimis pe hart
Primii cumparatori de iPhone, plini de entuziasm, au inceput sa primeasca si primele facturi la domiciliu. Dar, asa cum spune si celebra replica „Houston, we have a problem”, posesorii de iPhone au avut parte de momente inedite.
Unele facturi, trimise de opratorul de telefonie american AT&T sunt atat de detaliate, incat contin...300 de pagini, iar locul lor ar fi intr-o bibilioteca. „Factura” a fost livrata prin posta, intr-o cutie. Operatorul a trimis pe hartie, fiecare SMS si pagina de internet accesata de utiliator, alaturi de detalii privind ora, timpul petrecut pe internet, pasii indepliniti, etc.
Alti cumparatori au primit facturi mai „modeste”, de numai 52 de pagini.
Compania AT&T sustine ca nu obisnuieste sa trimita in mod normal facturi ultra-detaliate, insa este vorba de optiunea cumparatorului, care a cerut in mod expres acest lucru.
Renumitul iPhone a fost lansat in iunie in SUA, cu preturi cuprinse intre 499 si 599 de dolari, iar abonamentele variaza intre 59,99 si 99,99 de dolari lunar. Un cumparator a depus deja o reclamatie la sediul AT&T dupa ce prima sa factura de 275 de dolari era plina doar de impozite, taxe pentru activare si bani luati in avans pentru facturi ulterioare.
Sursa: USA Today