Team-buildingurile organizate de instructorii specializaţi sunt la mare căutare în rândul firmelor care vor să-şi stimuleze angajaţii Şeful urlă desfigurat de frică. Se balansează deasupra unor stânci ascuţite, agăţat de o sfoară. Nu, nu este visul... plăcut al subalternului. Este o secvenţă dintr-un team-building organizat pe crestele munţilor. În astfel de acţiuni de „sudare“ a colectivului, angajaţii sunt puşi să facă lucruri pe care nici nu... le
Team-buildingurile organizate de instructorii specializaţi sunt la mare căutare în rândul firmelor care vor să-şi stimuleze angajaţii
Şeful urlă desfigurat de frică. Se balansează deasupra unor stânci ascuţite, agăţat de o sfoară. Nu, nu este visul... plăcut al subalternului. Este o secvenţă dintr-un team-building organizat pe crestele munţilor. În astfel de acţiuni de „sudare“ a colectivului, angajaţii sunt puşi să facă lucruri pe care nici nu... le-au visat.
Tiroliană, coborâre în rapel, rafting, motodeltaplan, parapantă, windsurf, scuba diving. Acestea sunt doar câteva dintre sporturile extreme care urmăresc să strângă relaţiile dintre membrii unei echipe. „Un program de team-building nu este o excursie din partea firmei şi nici un «spritz-building», cum ne place nouă să alintăm acele team-buildinguri făcute doar de dragul de a fi făcute“, explică Doru Panaitescu, consultant la Sense of Adventure, o firmă de consultanţă în domeniu.
Conceptul de team-building a fost implementat în România de multinaţionale, care, în timp, au înţeles importanţa rolului pe care îl are angajatul de rând în companie. Treptat, şi firmele româneşti şi-au dat seama că o astfel de activitate, în afară că îi „dezmorţeşte“ pe angajaţi, aduce şi un profit pe termen lung. „Este foarte important ca un grup să acţioneze ca o echipă şi să c