IKEA Romania ia in considerare posibilitatea de a deschide un nou magazin, care va fi amplasat intr-o zona aflata in afara razei de distributie a cataloagelor de promovare a produselor, conform declaratiilor directorului general al marelui retailer, Cornel Oprisan.
“Avem in vedere deschiderea, pana la sfarsitul anului viitor, a unui nou magazin, dar acum inca suntem in faza de calcule”, a precizat acesta.
Noul catalog IKEA, valabil incepand cu 1 septembrie 2007 si pana in august 2008, a fost lansat ieri, la sediul magazinului din Baneasa, acesta afisand o descrestere medie de 12% a preturilor intregii game de produse. “Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care cele de pe piata mobilei la nivel local sunt in curs de apreciere”, a explicat directorul general al IKEA Romania.
Oficialii IKEA au precizat ca aceasta depreciere de 12% a preturilor la produsele prezente in catalogul nou lansat se datoreaza unei continue preocupari pentru aplicarea de solutii cat mai econome in ceea ce priveste procesul de productie, transport si depozitare. “Nu este vorba despre o simpla reducere de sezon, ci despre rezultatul eforturilor noastre de peste un an. Ieftinirea produselor vine ca o consecinta a faptului ca volumele de vanzari inregistrate pana acum ne-au depasit asteptarile”, a adaugat Oprisan.
In prezent, doar 5,6% din volumul total de articole sunt produse in Romania, acestea indeplinind standardele de calitate si design aplicabile tuturor furnizorilor gigantului retailer suedez. Oficialii companiei au precizat ca, deocamdata, nu se g