Un sondaj de opinie efectuat de Compania de Cercetare Sociologica si Branding arata ca 16% dintre romanii adulti au o asigurare de viata, iar alti 18% intentioneaza sa-si faca in viitorul apropiat.
Companiile de asigurari cele mai solicitate au fost ING (31%-cota de piata), BCR (20%-cota de piata) si Alliantz Tiriac (10%-cota de piata), urmate de Raiffeisen (6%), BRD (6%) si Asirom (5%).
Ca potential cumulat, asigurari de viata si pensii private, ING tinde sa obtina o treime din piata, adica aproximativ 1,3 milioane de clienti.
Pe locul doi se situeaza BCR, cu aproape 900 de mii de clienti, urmata de Allianz Tiriac cu aproximativ 400 de mii de clienti si Raiffeisen, BRD si Asirom, circa 200 - 250 mii clienti
Un sondaj de opinie efectuat de Compania de Cercetare Sociologica si Branding arata ca 16% dintre romanii adulti au o asigurare de viata, iar alti 18% intentioneaza sa-si faca in viitorul apropiat.
Companiile de asigurari cele mai solicitate au fost ING (31%-cota de piata), BCR (20%-cota de piata) si Alliantz Tiriac (10%-cota de piata), urmate de Raiffeisen (6%), BRD (6%) si Asirom (5%).
Ca potential cumulat, asigurari de viata si pensii private, ING tinde sa obtina o treime din piata, adica aproximativ 1,3 milioane de clienti.
Pe locul doi se situeaza BCR, cu aproape 900 de mii de clienti, urmata de Allianz Tiriac cu aproximativ 400 de mii de clienti si Raiffeisen, BRD si Asirom, circa 200 - 250 mii clienti