Ionut Oprea, fost director de comunicare al Media Pro Interactiv (MPI) si reprezentant al blogosferei (clickio.ro), a lansat o agentie de blogvertising si de creare de bloguri profesioniste.
Intr-un peisaj mediatic in care vocile blogosferei sunt tot mai percutante, Blog Agency are ca scop transformarea blogului intr-un canal media independent si specific. Agentia este un shop de marketing si comunicare ce isi propune sa dezvolte blogvertisingul autohton si sa isi consilieze clientii in crearea de bloguri profesioniste, dupa principii si obiective de marketing.
“Blog Agency este un adevarat start-up. Am investit in Blog Agency multa munca, si inspiratie, si transpiratie. Studiem blogurile de peste un an, si din luna mai lucram la proiectul acesta, care a fost la inceput un experiment, un hobby. Acum consideram ca a venit momentul sa devina un business care sa sustina si agentia noastra, si blogosfera din .ro”, a declarat Ionut Oprea, pentru Wall-Street.
Cu o investitie financiara initiala simbolica, cat pentru cumpararea unui domeniu in .ro, Oprea spera ca businessul deschis in parteneriat cu Mihai Giulvezan sa genereze venituri de cateva zeci de mii de euro pana la sfarsitul anului. Pentru 2008, clickio isi propune sa atraga minimum 200.000 de euro, adica jumatate din suma alocata pentru proiecte neconventionale pe Internet, pe o piata de cateva milioane.
Blog Agency isi propune sa functioneze cu cat mai putini angajati si cat mai multi colaboratori, pentru a pastra costurile cat mai mici si pentru a le ceda bloggerilor cat mai mult din castiguri. “Cat vom derula doar proiecte speciale, cea mai potrivita forma de implicare a bloggerilor va fi colaborarea. Ulterior, daca piata se va schimba, va trebui sa ne schimbam si noi modelul de business”, a declarat Ionut Oprea.
Publicitatea in blogosfera este un domeniu inca in fasa, in Romania