Absolvent al Scolii de arte plastice si al Facultatii de autovehicule rutiere, Sorin Ichim a inceput sa lucreze in publicitate dupa ce a realizat o schita reusita a unei sigle de companie.
"Am terminat Scoala de arte plastice si muzica. Ceva din desen s-a prins, insa gloria din muzica am cedat-o altruist altora. Ceva mai tarziu am optat pentru o facultate de constructii, la care am renuntat ulterior, din cauza faptului ca am realizat ca mariajul era nefericit pentru ambele parti. Apoi am ales sa studiez marea mea pasiune, automobilele, dar nu partea de mecanica, ci mai mult cea legata de forma, fiind fascinat inca din copilarie de masini, vapoare, avioane, trenuri si orice altceva avea legatura cu notiunea de transport", povesteste Sorin Ichim, directorul de marketing al companiei Caroli, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata preparatelor din carne.
In 1992, el a terminat Facultatea de Transporturi, specializarea Autovehicule Rutiere, dar fiindca la inceputul anilor '90 intregul sistem fusese schimbat, proaspatul absolvent nu a devenit un angajat al industriei auto, ci grafician in cadrul unui ziar.
"In general ce am absorbit inainte de '89 nu a mai fost concludent dupa '90, cand lumea era divizata intre cei ce vedeau oportunitatile si cei ce regretau. Asa ca am luat hotararea de a face o schimbare. Am pastrat domeniul auto ca pasiune pentru tot restul vietii si m-am indreptat catre un domeniu nou, unde toti aspirantii sa aiba sanse egale. Asa am ajuns sa ma ocup printr-un concurs de imprejurari de grafica unui spatiu publicitar la un ziar", afirma el.
A fost nevoie doar de o macheta reusita a unui spatiu publicitar, care a aparut in mai multe ziare, pentru ca beneficiarul reclamei sa fie interesat de o eventuala colaborare cu el.
"Intr-o vizita la beneficiarul spatiului publicitar, care statea la parterul vilei