Corina este un model si la propriu, si la figurat: un model uman si un model pentru artist. In cazul ei particular, exista o identitate intre cele doua imagini. Expresiile sale nu se altereaza prin trecerea la starea de nud. Corina nu pozeaza, ci isi exprima imaginea, pentru ca, neavand complexe, nu crede ca are ceva de corectat, imbunatatit sau adaugat starii ei naturale.
Nuda, estetica ei corporala nu are nimic provocator, lasciv sau languros in mod premeditat. Felul ei de a fi - direct, luminos, deschis, tonic, relaxat - ramane acelasi. Corpul ei frumos, cu alura sportiva, are ceva din zveltetea amazoanelor sau a tinerilor kouros, atletii Greciei antice, dar nu pentru ca a facut sport sau pentru ca tine regim. Nici pentru ca s-ar duce la sala sau ar face jogging ori gimnastica. Uneori am impresia ca o vointa interioara - constientizata sau nu - ii ajusteaza permanent trupul sa ramina asa cum este. As numi-o "sanatate mintala".
Si frumusetea ei vine mai ales din felul in care isi asuma si exprima nuditatea ca pe o stare naturala, fireasca. Miscarile, gesturile, privirile, atitudinile, expresiile au o gratie aparte, dar nu gratia balerinei sau a printesei. Intr-un fel, desi trupul este al unei femei mature, expresiile sale au ramas ale preadolescentei naive, imberbe - insolenta uneori -, aproape deloc constienta de nurii sai.
In Istoria frumusetii (editie ingrijita de Umberto Eco - Enciclopedia RAO, 2005), dupa ce trecem de istoria succinta in imagini a frumusetii feminine nude (cap. "Venera nuda" - pag. 16-19) - incepand cu statueta Venus din Willendorf din mileniul XXX i.Hr. si terminand cu un nud al actritei Monica Bellucci pentru Calendarul Pirelli, ajungem la capitolul "Idealul estetic in Grecia antica", unde citim (pag.45): "...sculptura greaca nu idealizeaza un trup abstract, ci e mai degraba in cautarea unei Frumuseti ideale, facand o