In opinia unor inspectori din cadrul Primariei, administratorii de firma, platitori de taxe si impozite, ar trebui, probabil, sa-i astepte cu capul plecat in usa spatiului comercial, sa adopte o atitudine servila, gen "Sa traiti, sefu', va servesc cu ceva?" si sa nu-i lase sa mearga mai departe, spre un alt control, fara sa le strecoare o "atentie", mai mare sau mai mica - dupa posibilitati - in buzunar. Patronul unui salon de cosmetica ne-a relatat ca, zilele trecute, un astfel de inspector, din cadrul Compartimentului Control Comercial al Directiei de Indrumare si Control a Primariei Braila, s-a manifestat grosolan la adresa sa, a personalului angajat si a clientilor pe care-i avea la ora controlului. Extrem de indignata fata de tratamentul la care a fost supusa, Ana Stroe, asociatul-administrator al respectivului salon, situat pe Str. Tineretului, a depus o sesizare catre primarul Constantin Cibu, iar acum asteapta sa i se faca dreptate. "Pe data de 13 august, intre orele 13.30 si 14.00, s-au prezentat la sediul firmei doi inspectori, Alexandrescu O. si Madalina Munteanu. Inca de la intrare, doamna Munteanu m-a anuntat pe un ton artagos ca au sosit in control si ca urmeaza sa verifice unitatea. In timp ce inspectorul Alexandrescu ma informa cu privire la documentele pe care urma sa le prezint a doua zi, la sediul Compartimentului de Control, de pe Str. Mihai Eminescu, intre mine si doamna Munteanu a urmat o "discutie" care a inmarmurit atit personalul cit si cele doua cliente aflate in salon in acel moment", se arata in sesizarea trimisa primarului. "Practic - continua Ana Stroie - a fost un interogatoriu foarte dur, in care doamna era justitiarul, iar eu temutul infractor. Dupa citeva intrebari aspre, legate de existenta unor autorizatii, asteptind parca rautacios ca eu sa spun ca nu le am, a urmat intrebarea repetata de doua ori, pe un ton din ce in ce mai rasti