O englezoaica a ramas 20 de ore la telefon, asteptand sa-i fie preluat apelul catre serviciul clienti. Hannah King, in varsta de 51 de ani, a sunat la o companie de telecomunicatii care urma sa-i instaleze un post telefonic pentru noua ei locuinta, din Milford Haven. La primul apel catre firma cu pricina, britanica a ramas in asteptare, la receptor, nici mai mult nici mai putin de opt ore fara intrerupere, sperand ca apelul ii va fi preluat, intr-un final, de cineva.
A doua zi, a dat din nou telefon si a ramas atenta langa receptor tot opt ore, insa fara sa aiba mai mult succes decat in ziua precedenta.
"Am ascultat incontinuu muzica. Nu am inchis pentru ca tot speram ca apelul meu va fi preluat", a declarat Hannah. A treia zi, ea a dat din nou telefon, de data aceasta asteptand "doar" patru ore.
"Dupa patru ore, am decis sa inchid. Eram atat de nervoasa ca am izbucnit in plans. Nu-mi vine sa cred ca o companie de telefoane nu catadicseste sa raspunda la apelurile clientilor ei", a mai spus femeia, care intentioneaza sa depuna plangere contra firmei de telecomunicatii.
(D.A.)
O englezoaica a ramas 20 de ore la telefon, asteptand sa-i fie preluat apelul catre serviciul clienti. Hannah King, in varsta de 51 de ani, a sunat la o companie de telecomunicatii care urma sa-i instaleze un post telefonic pentru noua ei locuinta, din Milford Haven. La primul apel catre firma cu pricina, britanica a ramas in asteptare, la receptor, nici mai mult nici mai putin de opt ore fara intrerupere, sperand ca apelul ii va fi preluat, intr-un final, de cineva.
A doua zi, a dat din nou telefon si a ramas atenta langa receptor tot opt ore, insa fara sa aiba mai mult succes decat in ziua precedenta.
"Am ascultat incontinuu muzica. Nu am inchis pentru ca tot speram ca apelul meu va fi preluat", a declarat Hannah. A treia zi, ea a dat din n