Albalact Alba Iulia, unul dintre principalii jucatori de pe piata interna a produselor lactate, a inregistrat, in primul semestru al anului curent, un profit net de 6,85 de milioane de lei (2,18 milioane de euro), de 11 ori mai mare decat cel obtinut in intervalul similar al lui 2006, care a fost de 603.000 de lei.
Compania a afisat pe primul trimestru un profit net de 5,019 milioane de lei, de 4,14 ori mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut. In primele 3 luni ale anului 2005, cifra de afaceri a companiei a fost de 14,8 milioane de lei, iar profitul net a ajuns la 0,74 milioane de lei.
„Rezultatele sunt foarte satisfacatoare. Cifrele ne incurajeaza sa privim evolutia companiei in perioada urmatoare cu si mai mult optimism si cu credinta, consideram noi intemeiata, ca vom mentine un ritm de crestere la fel de bun. Ma gandesc la perspective mai bune, pentru ca in curand deschidem noua fabrica, astfel ca vom avea capacitatile necesare pentru a ne extinde portofoliul de produse si pentru a mari productia cu cel putin 55%”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia.
Compania Albalact pregateste pentru anul 2007 extinderea pe categorii noi de lactate si lansarea mai multor produse noi sub marcile Zuzu si Fulga. Conducerea Albalact intentioneaza sa intre, spre sfarsitul anului 2007, si pe categoria branzeturilor, segment pe care compania nu a fost prezenta cu nici unul dintre brandurile sale. “Anul acesta ne pregatim sa dezvoltam depozite regionale mari si ne gandim la infiintarea a patru astfel de depozite”, a mai precizat Ciurtin.
Cum a evoluat profitul Albalact
In 2004, Albalact a realizat o valoare a cifrei de afaceri de 44,7 milioane de lei, in crestere cu 85,8% fata de 2003, o crestere similara fiind inregistrata si in cazul profitului netm care a ajuns la nivelul de 2,7 milioane de lei. Profitul net al compa