Copiii şi părinţii vor fi încurajaţi, printr-o campanie animată, să mănânce sănătos Televiziunea dedicată celor mici, Cartoon Network, va impune, începând cu 1 ianuarie 2008, noi
Copiii şi părinţii vor fi încurajaţi, printr-o campanie animată, să mănânce sănătos
Televiziunea dedicată celor mici, Cartoon Network, va impune, începând cu 1 ianuarie 2008, noi reglementări cu privire la folosirea personajelor sale de desene animate în promovarea alimentelor şi băuturilor nesănătoase
În noile spoturi publicitare, de anul următor, se va ţine cont de criteriile nutriţionale ale produselor alimentare, de numărul de calorii pentru fiecare porţie şi nu vor fi neglijate cantităţile de grăsimi, sodium şi zahăr conţinute.
Împreună cu echipa sa de nutriţionişti experţi, Cartoon Network va încuraja, prin mesaje publicitare, consumul vitaminelor A, C, a proteinelor şi fibrelor, adică tot ceea ce este necesar pentru o alimentaţie sănătoasă.
"Strategia noastră este de a aborda aceste probleme de sănătate pe toate fronturile, licenţiind cu atenţie branduirea personajelor noastre de desene animate, dezvoltând noi programe de divertisment sau scurte programe de învăţare a practicilor sănătoase de alimentaţie, promovând parteneriate în afara emisiunilor tv, care să-i ajute pe copii să dezvolte un stil de viaţă sănătos", a declarat Stuart Snyder, un reprezentant al reţelei Turner Broadcasting System, din care face parte postul Cartoon Network.
Cartoon Network nu este singura televiziune care s-a gândit la acest lucru. Disney Channel, Nickelodeon şi Discovery Kids au anunţat deja că vor lua măsuri în această privinţă şi vor impune reguli stricte spoturilor publicitare.
Postul de desene animate face parte din trustul media Time Warner, cea mai mare companie media din lume, şi este disponibil în 25 de limbi în 160 de ţări, printre care şi România.