Coca-Cola Co., gigantul din industria FMCG, se pregateste sa lanseze o noua bautura racoritoare necarbogazoasa cu aroma de cofeina, pana la sfarsitul anului viitor, potrivit unor surse din piata, citate de publicatia BrandRepublic. Deocamdata, nu s-a stabilit ce nume va purta noul produs, oficialii companiei declarand ca trebuie sa aleaga intre trei denumiri potentiale: Kahe, Truvia si Tevai.
Anul trecut, corporatia americana a lansat, pe pietele din Statele Unite ale Americii si din Franta, Coca-Cola Blak, o bautura cu gust de cafea, care s-a identificat drept un produs destinat adultilor aflati in cautarea unei alternative pe segmentul bauturilor cu un continut ridicat de cofeina. Aceasta miscare sustine recenta strategie a companiei de a-si imbogati portofoliul cu noi marci pentru a-si intari pozitia pe piata americana.
De asemenea, Coca-Cola Co. a anuntat ca va introduce Coca-Cola Diet Plus pe piata din Marea Britanie. Bautura, care se doreste a fi o varianta a brandului Coca-Cola Diet, a fost lansata in SUA si in Belgia la inceputul anului curent. Produsul beneficiaza de o campanie publicitara ampla, publicul-tinta fiind femeile de 20-30 de ani.
Lansarea noului produs vine intr-un moment cand preferintele consumatorilor tind tot mai mult catre bauturi sanatoase, fara zahar si, implicit, fara calorii, cu un aport cofeinizat minimalizat. La sfarsitul anului trecut, compania a experimentat o noua miscare pe pietele emergente cu un ritm de crestere a volumelor de vanzare lent, anuntand ca initiaza un plan de lansare a unor noi produse precum bauturile premium, ceaiul si cafeaua.
Decizia oficialilor gigantului din industria FMCG vine ca raspuns la o tot mai acerba competitie cu rivalul sau, PepsiCo, foarte apreciat pentru reducerea dependentei companiei de vanzarile la bauturile carbogazoase prin concentrarea asupra ofertei de gustari, precu