De la studenţii în marketing şi comunicare la ingineri, artişti sau arhitecţi, tinerii de azi visează să intre în lumea sclipitoare a publicităţii. Norocul le surâde celor care fac faţă cu brio probelor la care sunt supuşi de industrie şi se adaptează ritmului de lucru dintr-o agenţie. Fără să mai fi lucrat în publicitate, student la ASE, Mihnea Miculescu a ajuns junior PR executive la una dintre agenţiile de top româneşti, McCann Erickson. „A fost «un
De la studenţii în marketing şi comunicare la ingineri, artişti sau arhitecţi, tinerii de azi visează să intre în lumea sclipitoare a publicităţii. Norocul le surâde celor care fac faţă cu brio probelor la care sunt supuşi de industrie şi se adaptează ritmului de lucru dintr-o agenţie.
Fără să mai fi lucrat în publicitate, student la ASE, Mihnea Miculescu a ajuns junior PR executive la una dintre agenţiile de top româneşti, McCann Erickson. „A fost «une question de chance». Nu pot să spun că plănuiam, în mod expres, să intru în publicitate, chiar dacă mă tenta domeniul. Din curiozitate, am participat la McCann Next Generation, un program prin care se recrutau juniori pentru client service. După selecţii, interviuri, training şi internship, am fost angajat. Nu pentru client service, ci pentru corporate PR, semn că programul poate fi declinat şi pe alte discipline“, povesteşte Mihnea.
Şansă a avut şi Ioana Gheorghiţă, care, după doi ani de practică într-o agenţie de publicitate din Iaşi, a ajuns să lucreze pe strategie la Leo Burnett. „Viaţa mea în Leo a început brusc. Tocmai îmi dădusem licenţa în Iaşi (marketing) şi colaboram cu o companie de branding din oraş (primul meu job serios), când am aflat despre programul Leo Academy, visul oricărui aspirant în această industrie“, îşi aminteşte Ioana, în prezent junior strategic planner la L