ProSiebenSat.1 Media, compania germana de media care a achizitionat in acest an grupul SBS Broadcasting, a anuntat ca profitul pe cel de-al doilea trimestru a crescut cu 4,5%, influentat fiind de scaderea dobanzilor, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 87,2 milioane de euro (117,6 milioane de dolari), fata de 83,4 mil. euro, cat a inregistrat in aceeasi perioada din 2006. Vanzarile au ramas constante, aproximativ 551,6 mil. euro, mai mici insa fata de estimarile analistilor, in timp ce profitul a depasit valoarea medie preconizata. Vanzarile din publicitate, care aduc mai mult de 80% din veniturile companiei, nu au inregistrat modificari fata de valorile de anul trecut.
ProSiebenSat.1 Media, compania germana de media care a achizitionat in acest an grupul SBS Broadcasting, a anuntat ca profitul pe cel de-al doilea trimestru a crescut cu 4,5%, influentat fiind de scaderea dobanzilor, scrie Bloomberg. Profitul net a crescut pana la 87,2 milioane de euro (117,6 milioane de dolari), fata de 83,4 mil. euro, cat a inregistrat in aceeasi perioada din 2006. Vanzarile au ramas constante, aproximativ 551,6 mil. euro, mai mici insa fata de estimarile analistilor, in timp ce profitul a depasit valoarea medie preconizata. Vanzarile din publicitate, care aduc mai mult de 80% din veniturile companiei, nu au inregistrat modificari fata de valorile de anul trecut.