Cel mai mare producator japonez de autovehicule intentioneaza sa vanda peste 10 milioane de unitati pe an pana in 2009, informeaza CNBC. Pentru a atinge aceasta performanta, Toyota se bazeaza pe vanzarile din America de Nord, China si pietele emergente. Obiectivul include si vanzarile subsidiarelor sale, Hino Motors si Daihatsu Motor. Toyota, aflata intr-o cursa dura cu General Motors pentru pozitia de “cel mai mare producator de autovehicule din lume”, a inregistrat o crestere
Cel mai mare producator japonez de autovehicule intentioneaza sa vanda peste 10 milioane de unitati pe an pana in 2009, informeaza CNBC. Pentru a atinge aceasta performanta, Toyota se bazeaza pe vanzarile din America de Nord, China si pietele emergente.
Obiectivul include si vanzarile subsidiarelor sale, Hino Motors si Daihatsu Motor. Toyota, aflata intr-o cursa dura cu General Motors pentru pozitia de “cel mai mare producator de autovehicule din lume”, a inregistrat o crestere a vanzarilor datorita hibridului Prius, SUV-ului RAV 4 si pick-up-ului Tundra.
Daca isi va indeplini obiectivul, Toyota va deveni prima companie auto din lume care a vandut peste 10 milioane de unitati intr-un singur an. In 2006, compania a comercializat 8,8 milioane de masini si a fost depasita de General Motors. Americanii au vandut in 2006 peste 9 milioane de unitati.
Sursa: CNBC