Live Wall-Street este cel de-al patrulea supliment editat de publicatia noastra, care va fi trimis cititorilor in fiecare joi dimineata. Noul feature este caracterizat prin interactivitate si consta in a invita un manager sau antreprenor de top pentru a raspunde cititorilor Wall-Street. Procesul este simplu: invitatul este anuntat cu o saptamana inainte, cititorii Wall-Street propun intrebari, iar cele mai interesante sunt alese de redactorii Wall-Street si transmise invitatului. Ultima etapa consta in publicarerea intrebarilor si raspunsurilor in suplimentul de joi.
Monica Tatoiu, invitata acestei saptamani a rubricii Live Wall-Street, reprezinta un model de succes, fiind una din primele doamne ale mediului de afaceri romanesc. De peste 10 ani conduce unul din principalii jucatori pe piata cosmeticelor, raportand constant cresteri ale afacerii din tara noastra, o recomand ca un manager vizionar.
Cititorii Wall-Street au fost interesati sa afle de la directorul general al companiei Oriflame despre antreprenoriat, modele de afaceri, bursa, investitii, management si cariera. Iar raspunsurile celui mai fidel editorialist Wall-Street sunt pe masura asteptarilor celor care s-au aratat interesati sa intre in dialogul propus de echipa noastra.
Mihaela V.: Cand v-ati gandit ultima oara sa deveniti antrepenor si care sunt domeniile in care v-ati deschide astazi o afacere?
Monica Tatoiu: De fiecare data cand ma impiedic de sisteme care nu functioneaza conform asteptarilor, ma gandesc la solutii alternative. In Romania, serviciile sunt scumpe si lipsite de calitatea specifica spatiului european.
De fiecare data cand fac piata si compar preturile din Romania cu cele din Franta (tara cea mai draga sufletului meu), ma gandesc la o afacere “direct selling” care sa aduca produsul direct de la producator la consumator cu posibilitatea de a verific