Agentia de publicitate Starlink Group, parte a retelei internationale Publicis, a lansat in luna august un nou departament dedicat publicitatii below the line (btl). Potrivit lui Marcel Straut, Managing Partner al Starlink Group departamentul de BTL a aparut din dorinta de a completa oferta de servicii a grupului pentru clietii sai. Departamentul este format din patru membri si este condus de Luciana Zamfirescu din pozitia de Business Development Director. ”Pe termen mediu,
Agentia de publicitate Starlink Group, parte a retelei internationale Publicis, a lansat in luna august un nou departament dedicat publicitatii below the line (btl). Potrivit lui Marcel Straut, Managing Partner al Starlink Group departamentul de BTL a aparut din dorinta de a completa oferta de servicii a grupului pentru clietii sai.
Departamentul este format din patru membri si este condus de Luciana Zamfirescu din pozitia de Business Development Director. ”Pe termen mediu, noul departament isi propune sa iasa in evidenta prin concepte creative si implementari de exceptie, iar pe termen lung, odata cu realizarile sale, doreste sa fie un punct de referinta pentru clienti si pentru celelalte agentii de publicitate”, a declarat Luciana Zamfirescu. Din echipa fac parte si Viorel Stan, Dragos Ioana si Oana Chira.
Viorel Stan este BTL Senior Account Manager la Starlink Group si a acumulat o experienta de peste 5 ani in domeniul publicitatii, lucrand in cadrul TBWAiMerlin, Scala JWT, Tempo Advertising, 911 Promotion. A dezvoltat strategii si concepte creative de BTL si s-a implicat activ in coordonarea si implementarea proiectelor generate pentru clienti sau branduri precum: Iveco, City Mall, Oblique Magazin, Santal, Jack Daniels, Bancpost, EuroLine, Danone, Lipton, Samsung, Mitsubishi, Kraft, URBB, Xerox.
@N_P