Cifra de afaceri totală a posturilor comerciale, în 2006, a fost de peste 253 de milioane de euro. Anul 2006 a fost cel mai bun pentru piaţa de televiziune din România. Bilanţurile contabile, Cifra de afaceri totală a posturilor comerciale, în 2006, a fost de peste 253 de milioane de euro.
Anul 2006 a fost cel mai bun pentru piaţa de televiziune din România. Bilanţurile contabile, oficializate recent la Registrul Comerţului, arată creşteri explozive ale cifrelor de afaceri mai ales pentru marile grupuri tv.
Multe voci din piaţa publicităţii spuneau, cu mult timp înainte ca aceste cifre să apară, că investiţiile publicitare în 2006 au crescut simţitor. Au fost doar vorbe... Acum, bilanţurile televiziunilor confirmă aceste afirmaţii, posturile tv bucurându-se din plin de majorarea bugetelor publicitare. Se ştie, fenomenul de "sold - out" (saturarea spaţiilor publicitare tv) a început să afecteze nu numai marile televiziuni comerciale, dar chiar şi cele de nişă. Paradoxal, creşterea vânzărilor de spaţii publicitare tv s-a produs pe fondul scăderii audienţelor programelor.
O altă explicaţie a acestui boom ar fi că televiziunile noastre funcţionează cu investiţii relativ modeste în programe, optimizându-şi astfel costurile. Ionuţ Doldor, business analist Capital Partners, propune o explicaţie: "Tendinţa de creştere generalizată a pieţei este motivată, în primul rând, prin rezultatele programelor de investiţii realizate în anii precedenţi, dar şi prin creşterea susţinută a economiei României pe ansamblu."
Cel mai spectaculos bilanţ al anului 2006 îl deţine compania Pro TV SA, care operează staţiile Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema şi Pro TV Internaţional, la care s-a adăugat anul acesta şi TV Sport. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 118,3 milioane de euro (calculată la cursul de 3,52 lei pentru un euro) şi cu un profit net de 44,5 milioane de eu