Dentsu, una dintre cele mai mari companii de publicitate din Japonia, a creat o versiune virtuala a orasului Tokio si a introdus-o in lumea virtuala Second Life, informeaza AFP. Virtual Tokio va oferi vizitatorilor sansa de a explora cultura japoneza fara a iesi din casa. In data de 24 august va fi lansata versiunea virtuala a orasului in Second Life. In prima zi, Virtual Tokio va organiza o competitie virtuala de atletism. Versiunea virtuala a metropolei japoneze va mai contine un stadi
Dentsu, una dintre cele mai mari companii de publicitate din Japonia, a creat o versiune virtuala a orasului Tokio si a introdus-o in lumea virtuala Second Life, informeaza AFP. Virtual Tokio va oferi vizitatorilor sansa de a explora cultura japoneza fara a iesi din casa.
In data de 24 august va fi lansata versiunea virtuala a orasului in Second Life. In prima zi, Virtual Tokio va organiza o competitie virtuala de atletism. Versiunea virtuala a metropolei japoneze va mai contine un stadion si o partie de ski dotata cu o trambulina, spatii de magazine si de birouri. Dentsu, compania care a creat Virtual Tokio, ar putea intorduce si un muzeu al culturii pop.
Second Life este o lume virtuala cu peste 8,8 milioane de membri. A fost lansata in 2003 de compania americana Lined Labs.
Sursa: AFP