Publicitatea autohtonă incepe să se mişte bine şi in spaţiul virtual. O pot atesta cele două campanii pe online derulate de LeoBurnett la inceputul acestei veri.Nou - Prima campanie in blogosferă a adunat 9.500 de euro
Publicitatea autohtonă incepe să se mişte bine şi in spaţiul virtual. O pot atesta cele două campanii pe online derulate de LeoBurnett la inceputul acestei veri. Prima este cea pentru brandul Bergenbier, in cadrul căreia 420.000 de votanţi au spus "da" online, in doar două luni, pentru instituirea unei zile a bărbatului, la 5 mai.
Cea de-a doua a fost derulată de agenţie mai ales viral, pe You Tube, şi a promovat Olimpiadele Comunicării 2007. Rezultatele celor două campanii au intrecut chiar şi aşteptările semnatarilor, Răzvan Mătăşel, Strategic Planner la Leo Burnett, declarănd că nu se aştepta "ca ceva de genul acesta să se intămple aşa de repede la noi, să fie aşa de aproape". Spectaculoase au fost şi rezultatele campaniei derulate de Speed Promotion in 2003 pentru brandul Dobrogea. "Producţia a crescut de la 10 tone pe lună la 25 de tone pe lună intr-un interval de patru luni de campanie", a declarat Dorin Boerescu, Managing Director la Speed Promotion. După un an, advertiserul a optat pentru oprirea campaniei, intrucăt cererea ajunsese să depăşească producţia.
Â
PAŞI PE BLOGURI. Un alt semn al evoluţiei mediului virtual este interesul pentru blogosferă. Dacă site-urile şi-au dat deja măsura potenţialului, teritoriul blogurilor este incă unul de pionierat, din punctul de vedere al publicitarilor. Prima acţiune notabilă in sensul explorării posibilităţilor de comunicare pe blog este Blogvertising, un proiect iniţiat de Ionuţ Oprea. Şi care deja dă rezultate. Despre ce e vorba? Iniţiatorul a propus bloggerilor inscrierea la o licitaţie in urma căreia advertiserii care aveau să liciteze cel mai mult aveau să pr