Intersport, unul dintre cei mai importanti retaileri de articole sportive din lume, care detine in prezent patru unitati pe piata locala, va accelera incepand de anul viitor ritmul de extindere, avand planificata deschiderea a sase noi reprezentante, in urma unor investitii estimate la 6 mil. euro.
"Datorita feedback-ului pozitiv pe care piata ni l-a furnizat in ultimii doi ani, ritmul de dezvoltare al retelei de magazine va fi mai accelerat decat pana acum. In 2008 vom putea iesi pe piata chiar si cu 5-6 magazine, dintre care doua in Bucuresti, iar celelalte in Pitesti, Bacau , Oradea sau Arad", a declarat Alexandru Bratu, directorul general al Intersport Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, investitia va fi de aproximativ un milion de euro pentru fiecare locatie. Astfel, in 2008, reteaua de magazine Intersport va ajunge la 11-12 locatii, dupa ce in luna octombrie a acestui an compania va inaugura doua noi puncte de vanzare, in Cluj-Napoca in Complexul Comercial Polus si la Iasi, in Complexul Comercial Felicia.
"Vom dispune de o suprafata comerciala totala de peste 1.500 de metri patrati", a mai precizat Bratu.
Cele doua reprezentante ar putea ridica vanzarile din acest an ale Intersport la aproximativ 10 mil. euro, fata de 4,5 mil. de euro in 2006. In primul semestru din acest an Intersport a inregistrat vanzari de aproximativ 4 mil. euro, in crestere cu 120% fata de aceeasi perioada din 2006, iar pentru cel de-al doilea semestru, reprezentantii retaile-rului estimeaza vanzari de aproape 6 mil. euro. "Ponderea mai mare a celui de-al doilea semestru se datoreaza pe de o parte noilor magazine ce se vor deschide in octombrie, la Iasi si Cluj si pe de alta parte cresterii vanzarilor in locatiile existente", adauga Bratu.
Potrivit directorului Intersport, cele mai mari vanzari se inregistreaza in magazinele situate in zona Pi