Compania low cost Wizz Air a trecut de la întârzieri la anulări de curse. Ultimul eveniment neplăcut la care au asistat pasagerii operatorului maghiar s-a petrecut ieri, când o aeronavă ce urma să efectueze un zbor spre Roma nu a mai decolat din cauza unor defecţiuni tehnice.
Problemele aparatului de zbor au apărut în timpul unei curse anterioare când, la aterizare, o pasăre a fost prinsă în unul dintre motoare. Deşi Wizz Air a fost protagonista mai multor astfel de evenimente - în special legate de întârzierea curselor, oficialii companiei nu văd în toate acestea o problemă neobişnuită. „Întârzierea de astăzi a fost provocată de factori externi. Cauzele independente de Wizz Air determină aproximativ 85% dintre întârzierile zborurilor operate.
Cu toate acestea, respectarea orarului de zbor în ultimele 12 luni s-a realizat în proporţie de 80%”, se arată într-un comunicat Wizz Air. De condiţiile în care operează compania s-a arătat nemulţumit şi directorul aeroportului internaţional Aurel Vlaicu Băneasa, Ştefan Mladin. „Această companie nu acordă interesul şi respectul cuvenit pasagerilor cu care călătoreşte.
Noi am facut apel atât către Autoritatea Aeronautică, cât şi către Ministerul Transporturilor pentru a se realiza un audit la această firmă, pentru a vedea care este starea tehnică a acestor avioane şi dacă ele mai pot zbura în bune condiţii de pe aeroportul Băneasa”, a declarat Ştefan Mladin.
Pentru ca cei 160 de pasageri care se aflau la bordul avionului să nu fie nemulţumiţi, compania le-a oferit acestora posibilitatea de a opta pentru rezervarea gratuită a unui bilet la următorul zbor Wizz Air către Roma, returnarea banilor pe biletul achiziţionat sau rezervarea unui bilet pentru o altă cursă Wizz Air. (L.H.)
Compania low cost Wizz Air a trecut de la întârzieri la anulări de curse. Ultimul eveniment neplăcut la care au asistat pas