Dupa ce a tatonat piata pentru o achizitie, grupul german Meggle a semnat un parteneriat cu producatorul Lactag din judetul Arges, in urma caruia o parte dintre produsele Meggle prezente in magazinele din Romania sunt fabricate pe liniile de productie ale Lactag.
In urma acestui parteneriat, Lactag ar putea ajunge de la afaceri de aproape 4 mil. euro in 2006 la un business de 50-60 mil. lei (15-18 mil. euro), la nivelul anului 2009.
Reprezentantii Meggle, lider european pe piata untului, au semnat acest parteneriat dupa ce au evaluat mai multe fabrici de lactate pe piata locala, fara a finaliza vreo achizitie. Portofoliul Meggle prezent pe piata locala se imparte intre produsele fabricate de catre Lactag si cele importate de la fabricile din Slovacia si Germania.
"Am semnat un parteneriat cu Meggle pentru productia de smantana si iaurturi, parteneriat care va fi extins in perioada 2008-2009 atat la nivelul gamei de produse si al tipurilor de ambalaje disponibile, cat si la nivelul productiei printr-o investitie in extinderea fabricii", a declarat Niculae Oita Marinescu, directorul general al Lactag.
Reprezentantii Meggle Romania au confirmat parteneriatul cu producatorul din judetul Arges si au precizat ca acesta va fi extins in perioada urmatoare printr-o investitie care urmeaza sa fie discutata de reprezentantii celor doua companii pana la finalul anului.
Reprezentantul Lactag a precizat ca, daca anul trecut (primul an de colaborare intre cele doua companii) produsele sub brand Meggle au adus circa 10-15% din vanzarile companiei, anul acesta ele vor ajunge la 30% din total, fiind estimat ca in 2008 brandul Meggle sa reprezinte peste 50% din cifra de afaceri a Lactag.
"Actuala faza a parteneriatului presupune faptul ca noi producem pentru ei, in timp ce ei platesc produsele la rampa si se ocupa de distributie si de marketing", a m