Dodge va intra pe piata automobilelor de tip crossover, cu modelul Journey, care va fi lansat in 2009 si va concura cu Ford Edge, propunandu-si sa relanseze vanzarile Dodge in intreaga lume.
Clasa crossover-elor a inceput sa se contureze in urma cu 11 ani pe piata auto mondiala, odata cu aparitia modelului Toyota RAV4, si este segmentul de piata cu cea mai mare crestere, fiind estimat un numar de 70 noi modele care vor aparea pe piata pana in 2009.
Lansarea pe acest segment de piata pentru Dodge vine intr-un moment dificil pentru grupul Chrysler (din care face parte Dodge), care tocmai a incheiat colaborarea cu germanii de la Daimler AG.
Dodge este cea mai bine vanduta marca Chrysler in SUA, cu o cota de piata de 6,5 la suta, potrivit Autodata Corp.
Chrysler si-a propus o cota de piata de 1,4 la suta in Europa de Vest pana in 2009, respectiv mai mult decat dublu decat in 2005.
Dodge va intra pe piata automobilelor de tip crossover, cu modelul Journey, care va fi lansat in 2009 si va concura cu Ford Edge, propunandu-si sa relanseze vanzarile Dodge in intreaga lume.
Clasa crossover-elor a inceput sa se contureze in urma cu 11 ani pe piata auto mondiala, odata cu aparitia modelului Toyota RAV4, si este segmentul de piata cu cea mai mare crestere, fiind estimat un numar de 70 noi modele care vor aparea pe piata pana in 2009.
Lansarea pe acest segment de piata pentru Dodge vine intr-un moment dificil pentru grupul Chrysler (din care face parte Dodge), care tocmai a incheiat colaborarea cu germanii de la Daimler AG.
Dodge este cea mai bine vanduta marca Chrysler in SUA, cu o cota de piata de 6,5 la suta, potrivit Autodata Corp.
Chrysler si-a propus o cota de piata de 1,4 la suta in Europa de Vest pana in 2009, respectiv mai mult decat dublu decat in 2005.