Fightersoft Multimedia, producator local de soft de comunicatii, multimedia, publicitate si telemarketing, intentioneaza sa-si lanseze produsele pe plan international si sa se listeze pe bursa americana Nasdaq, dupa tranzactia prin care firma americana Digicurve a preluat o parte din activele sale.
Portofoliul firmei infiintate de Orlando Matei si Andrei Iftimie, cand cei doi aveau 21 de ani, include mai multe aplicatii, concentrate pe segmentele multimedia si telecom, publicitate si telemarketing
Unul dintre cele mai cunoscute softuri este Mobile Tracking System - o aplicatie mobila de social-networking compatibila cu orice retea GSM din lume. Dupa instalarea softului Fightersoft pe telefoanele mobile care dispun de o conexiune la internet, locatia terminalelor poate fi monitorizata chiar si fara a fi utilizat un echipament GPS.
"La momentul curent, aplicatia poate fi utilizata in aproximativ 40 de tari din toata lumea avand peste 120 de operatori GSM suportati. Modelul de business vizat de aceasta aplicatie il constituie publicitatea mobila furnizata utilizatorilor in functie de locatie si preferintele acestora", a explicat pentru ZF Andrei Iftimie, cofondator si director general al companiei.
Printre serviciile furnizate de aplicatia Fightersoft se numara uneltele de comunicare gratuita (servicii precum SMS, MMS,
e-mail mobil si Push to e-mail - respectiv redirectionarea e-mailurilor catre telefon), localizarea terminalului prin reteaua GSM si/ sau GPS. Pentru localizarea fara un echipament GPS, aplicatia inregistreaza automat coordonatele furnizate de antenele GSM telefonului mobil.
O alta aplicatie realizata de compania romaneasca permite vizualizarea de continut multimedia pe telefonul mobil, ea fiind catalogata de Iftimie drept primul YouTube din lume pentru orice terminal. "Aplicatia ShareMobile este primul YouTube din lume