Producatorul de bere Heineken Romania, cu vanzari de 200 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 34% in euro fata de 2006, ataca un nou segment de piata prin lansarea Heineken DraughtKeg la 5 litri, un produs destinat exclusiv retail-ului, desi caracteristicile sunt specifice segmentului HoReCa (hoteluri si restaurante). "Campania media destinata promovarii produsului Heineken Draught Keg va acoperi televiziunile, presa scrisa, internetul si outdoor-ul si urmeaza sa inceapa in septembrie, concomitent cu lansarea produsului pe piata", a declarat Ilco Kwast, group brand manager al Heineken Romania. Reprezentantii Heineken nu au oferit informatii privind valoarea campaniei, dar au precizat ca produsul a fost lansat in peste 72 de tari. Prin aceasta mutare, grupul olandez intra pe un nou segment din piata berii, una dintre putinele piete pe care consumul din Romania a atins media europeana, de peste 80 de litri pe cap de locuitor. Filialele multinationalelor din industria locala a berii, Ursus, Heineken, InBev si URBB au inregistrat anul trecut un profit net cumulat de 100 de milioane de euro, in crestere cu 140% comparativ cu rezultatul obtinut in 2005, de doar 41,3 milioane de euro. Heineken a obtinut anul trecut cea mai mare crestere a profitului dintre cele patru filiale locale ale multinationalelor, inregistrand un profit de 26,8 milioane de euro, de sapte ori mai mare decat profitul obtinut in 2005, de 3,6 milioane de euro. Producatorul de bere Heineken Romania, cu vanzari de 200 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 34% in euro fata de 2006, ataca un nou segment de piata prin lansarea Heineken DraughtKeg la 5 litri, un produs destinat exclusiv retail-ului, desi caracteristicile sunt specifice segmentului HoReCa (hoteluri si restaurante). "Campania media destinata promovarii produsului Heineken Draught Keg va acoperi televiziunile, presa s