Un mobil pe care poţi accesa pagini de internet este un produs destinat oamenilor de afaceri, însă copiii încep să devină interesaţi . Numărul de adolescenţi care folosesc un telefon mobil Un mobil pe care poţi accesa pagini de internet este un produs destinat oamenilor de afaceri, însă copiii încep să devină interesaţi .
Numărul de adolescenţi care folosesc un telefon mobil este în continuă creştere, tinerii consumatori fiind "înfometaţi" după aplicaţii wireless. Producătorii atât au aşteptat.
Citirea mailului pe telefonul mobil este un obicei deja depăşit, asta se întâmpla în 2004, pentru că astăzi tineretul ştie să facă mult mai multe cu telefonul mobil. Scrierea unui text cu ochii închişi este doar începutul, pentru că tehnologia poate ţine pasul cu cerinţele tinerei generaţii de utilizatori de astfel de telefoane. Motiv pentru care adolescentul reprezintă consumatorul-ţintă, atât pentru producătorii de terminale mobile, cât şi pentru retaileri.
Cinci dolari pe lună, pentru SMS-uri nelimitate şi un dolar pentru o melodie descărcată, reprezintă o nouă provocare pentru operatorii de telefonie mobilă şi tinerii clienţi, dar asta înseamnă şi declinul apelurilor clasice. Numai pe piaţa din Statele Unite ale Americii, în ultimii doi ani, numărul adolescenţilor posesori de celulare a crescut cu 26%, o valoare mai mare cu 10% decât creşterea înregistrată pe segmentul clienţilor cu vârste cuprinse între 45 şi 54 de ani, în perioada similară.
Iar avantajul este clar de partea tineretului, mult mai deschis către noile aparate high-tech. Uimitor este faptul că aceeaşi tendinţă, ca la adolescenţii de 18-20 ani, o întâlnim şi la copii cu vârste între 8-10 ani. Aşa că, de ce să nu produci un smartphone destinat şi celor mici, nu doar oamenilor de afaceri? În fond, cei mici au cam început să impună noile direcţii în industria telefoanelor high-end.