Aglomeratul segment C al pieţei auto este nevoit să mai primească, de voie, de nevoie, un nou membru. Dacă pentru clienţii acestei clase sosirea unui nou model impune încă o vizită la dealeri şi o nouă verificare a ofertei totale, pentru importatorul Renault-Nissan România noul Tiida înseamnă revenirea în zona modelelor de volum şi, implicit, pe trendul ascendent al pieţei importurilor. Pentru majoritatea românilor, marca Nissan este un sinonim pentru modelele de teren. X-T
Aglomeratul segment C al pieţei auto este nevoit să mai primească, de voie, de nevoie, un nou membru. Dacă pentru clienţii acestei clase sosirea unui nou model impune încă o vizită la dealeri şi o nouă verificare a ofertei totale, pentru importatorul Renault-Nissan România noul Tiida înseamnă revenirea în zona modelelor de volum şi, implicit, pe trendul ascendent al pieţei importurilor.
Pentru majoritatea românilor, marca Nissan este un sinonim pentru modelele de teren. X-Trail, Pathfinder, Navara sau imperialul Patrol sunt cele mai cunoscute modele ale constructorului japonez şi, poate tocmai de aceea, dispariţia de pe piaţă a vehiculelor Almera şi Primera a trecut aproape neobservată de clienţi. Cu toate acestea, foştii şi actualii posesori ai acestor două modele au avut motive să regrete lipsa unui înlocuitor pentru maşinile de şosea Nissan.
Manevrabilitatea şi confortul, dar mai ales fiabilitatea modelelor Almera şi Primera au pus mulţi români în postura de a renunţa la mitul maşinilor germane, pentru a se reorienta către mai puţin graţioasele japoneze. Conştienţi de vidul existent în oferta proprie, cei de la Nissan au grăbit pe cât posibil apariţia noului Tiida şi au decis chiar să plaseze pe piaţă modelul ceva mai sus faţă de Almera, undeva la îmbinarea segmentelor C şi D, concurând astfel modele ca Citr