MGA, producatorul de materiale de constructii pentru finisari interioare, a trecut anul acesta printr-o campanie de rebranding menita sa popularizeze numele firmei. Astfel, sloganul "MGA in casa ta" a devenit nelipsit in timpul meciurilor de fo
MGA s-a relansat anul acesta prin noi produse si prin spoturi nelipsite in timpul meciurilor de fotbal. Aceasta decizie a fost luata ca urmare a faptului ca brandul companiei, MGA, nu era cunoscut pe piata, nefiind asociat cu produsele cu care erau deja prezenti pe piata.
"Nu era cunoscuta compania, ci Euroglet-ul sau Eurochit-ul. Odata cu rebrandingul notorietatea produselor locomotiva s-a transferat si asupra celorlalte, mai ales ca am introdus si spoturi pentru produse, nu numai pentru brand", spune Mihnea Popescu, directorul de marketing MGA. Promovarea prin spoturi TV acapareaza circa jumatate din bugetul de marketing al companiei, care se ridica la aproape un milion de euro in acest an, dublu fata de 2006. Reprezentantii companiei au ales sa difuzeze spoturile in timpul meciurilor de footbal, considerand ca in acest fel ajung la publicul tinta. "Majoritatea barbatilor se uita la meciurile de fotbal, iar noi suntem prezenti la circa 80% dintre ele. Avand in vedere ca ne adresam micilor meseriasi, credem ca asa am ajuns cel mai bine la ei", afirma Popescu. Inainte de a incerca aceasta varianta, unele produsele MGA au fost promovate la radio sau pe print, dar impactul nu a fost acelasi.
"Pentru Placofix de exemplu am avut campanii la radio si in cinci ziare cu difuzare nationala. Acum am inlocuit acest tip de promovare cu TV-ul pentru ca impactul este mai mare", afirma Popescu. Legatura companiei cu fotbalul nu este noua, ei fiind prezenti si in alti ani la evenimente sportive prin banere, dar odata cu spoturile TV acesta s-a intarit. Popescu nu exclude nici difuzarea spoturilor in timpul fil