Voluntarii Greenpeace au început să distribuie "Ghidul consumatorului pentru alimente modificate genetic" în faţa magazinelor care comercializează astfel de produse Organizaţia
Voluntarii Greenpeace au început să distribuie "Ghidul consumatorului pentru alimente modificate genetic" în faţa magazinelor care comercializează astfel de produse
Organizaţia Greenpeace România şi-a continuat manifestaţiile de protest faţă de vânzarea alimentelor ce conţin organisme modificate genetic (OMG) , ieri dimineaţă.
De data aceasta, ele s-au desfăşurat în faţa hipermarketului CORA din Strada Lujerului, care a primit recent o bulină roşie pentru faptul că pe rafturile sale se află astfel de produse.
Conform "Ghidului consumatorului pentru alimentele modificate genetic", lansat recent de Greenpeace, CORA se înscrie în categoria supermarketurilor roşii, ceea ce înseamnă că nici măcar pentru produsele Winnie, marca proprie a magazinului, conducerea acestuia nu poate oferi garanţia că nu conţin OMG, periculoase pentru sănătatea omului.
Îmbrăcaţi în tricouri galbene, marca Greenpeace, 13 activişti au afişat un banner pe care scria "Spune NU OMG!". Voluntarii au distribuit cumpărătorilor ghidul în cauză, explicându-le totodată ce sunt OMG şi cât de nocive pot fie ele pentru sănătate.
Ghidul consumatorului cuprinde clasamentul supermarketurilor (lista roşie, lista portocalie şi lista verde) în funcţie de politica lor cu privire la vânzarea de alimente modificate genetic. De asemenea, în interiorul ghidului se găseşte o carte poştală, adresată directorului magazinului, pe care este inscripţionat mesajul: "Nu vreau alimente modificate genetic!".
Cumpărătorii sunt rugaţi să o semneze şi să o transmită unuia dintre angajaţii CORA, atunci când merg la cumpărături pentru ca astfel manageriatul să garanteze, în cel mai scurt timp posibil, că acolo nu