Deşi nimeni nu se aştepta să termine raliul după teribilul accident suferit pe PS 6, pilotul oltean a câştigat cursa, obţinând astfel respectul şi admiraţia celorlalţi competitori.
Pilotul craiovean Nistor Duval s-a impus în cursa rezervată maşinilor de Grupa A din cadrul Raliului Ţara Bârsei, care s-a desfăşurat la sfârşitul săptămânii trecute. Această competiţie, a opta etapă a Campionatului de Raliuri a României (CRR), a fost foarte dură, din totalul de 50 de echipaje care s-au aliniat la start abandonând 22.
Cu două etape înainte de finalul sezonului, Nistor Duval se situează pe locul secund în ierarhia Grupei A, având 45 de puncte, cu două mai puţine decât liderul Alexandru Mitroi şi cu şapte mai multe decât ocupantul poziţiei a treia, Heinz Goellner.
Următoarea etapă a CRR este Raliul Avram Iancu, care se va disputa la Cluj-Napoca, în perioada 21-22 septembrie.
Accident la 130 km/h
În 1993 s-a desfăşurat ultima cursă pe macadam la Raliul Ţara Bârsei. Atunci, ca şi în acest sezon, pilotul oltean Nistor Duval s-a impus la Grupa A.
Aflat în luptă directă cu Alexandru Mitroi pentru primul loc al ierarhiei generale a Grupei A, Duval a hotărât să facă o cursă tactică la Braşov, iar vineri, în prima zi a Raliului Ţara Bârsei, a mers la tatonare pe cele patru probe speciale, pe care adversarul său le cunoştea foarte bine, fiind „de-al casei“. Pilotul craiovean a încheiat prima zi la 15 secunde de locul 2 şi la 17 secunde de prima poziţie.
În a doua zi a raliului, Nistor Duval a mărit ritmul, crescând astfel şi riscurile. La jumătatea celei de-a doua probe speciale, Duval a evitat un obstacol care nu era în radar şi la 130 km/h a ieşit în decor. Bolidul olteanului, Citroen C2R2, a lovit mai întâi un parapet cu partea stângă, a ricoşat într-un pom cu partea dreaptă, după care s-a urcat cu roţile din dreapta pe un cap de