Marja de crestere a profitabilitati pentru urmatoarea perioada este preconizata la minim 5% anual conform CEO-ului de la PSA, Christian Streiff, citat de Automotive News.
Principalii producatorii germani isi propun o crestere a productivitatii, semnificativa pentru urmatorii ani, de peste 10% BMW, 12,5 % Volkswagen, in timp ce cei de la Mercedes Car Group isi doresc o imbunatatire cu peste 30%.
Un alt obiectiv al concernului francez este castigarea unei cote de piata insemnata pe terenul german, acolo unde autoturismele frantuzesti inregistreaza un succes retinut. Obiectivele numerice inseamna castigarea a 5% din piata, pentru fiecare din cele doua marci din cadrul grupului pana in 2010. Anul trecut Peugeot a detinut o cota de 3,2%, iar Citroen de 2,4 %. Principalii rivali, de la care PSA spera sa atraga un numar mai mare de clienti, sunt VW si Opel.
Vanzarile cele doua marci in primele 7 luni ale anului in Romania s-au ridicat la 12 501 unitati, superioare celor de la G.M., dar sub volumul de vanzari inregistrat de marcile care fac parte din grupul Volkswagen. Cota de piata a PSA im aceasta perioada in Romania a fost de 6%.
O reducere a personalului este de asemenea luata in calcul de mai marii PSA, principalii vizati fiind cei 120.000 de angajati din Franta. Disponibilizarile se vor face in mod gradual pana in 2015. Procesul de dezvoltarea al unor noi modele va fi imbunatatit, francezii dorind sa reduca cu un an, durata de 6 ani necesara pentru elaborarea unui nou concept.
Relatiile de cooperare cu BMW si Ford vor fi de asemenea intensificate, dar nu se vor mai purta negocieri pentru alte parteneriate in viitorii ani. O intrare pe piata nord-americana este destul de improbabila, conform lui Christian Streffer, citat de Automotive News, datorita reticentei publicului american la produsele create pentru europeni.
PSA nu ia in ca