Chiar dacă nu „păcătuiesc” printr-o promovare agresivă a evenimentului, organizatorii Festivalului „George Enescu” se pot lăuda cu rezultate lăudabile în ceea ce priveşte vânzările de bilete. O parte considerabilă dintre concertele şi recitalurile incluse în program se bucură de interesul melomanilor, care s-au grăbit să-şi cumpere bilete.
Există deja câteva reprezentaţii la care nu se mai găseşte nici un tichet. Este cazul concertelor susţinute de ansamblul Hesperion XXI, avându-l ca solist şi dirijor pe reputatul Jordi Savall, programate pentru 14 şi 15 septembrie la Ateneul Român. La fel stau lucrurile cu recitalul violonistei Victoria Mullova şi al pianistei Katia Labeque, din 17 septembrie, şi cu cel al faimosului ansamblu Europa Galante, condus de Fabio Biondi, din 8 septembrie (la cel din 7 ale lunii mai găsiţi, dacă vă grăbiţi, bilete de 40 RON, la casa Sălii Palatului. Cele de pe www.bilet.ro s-au epuizat).
Cel mai căutat spectacol din întregul festival este, de departe, cel care îi are drept protagonişti pe membrii companiei de balet „Béjart”. Show-ul lor, „L’amour - Danse”, inspirat de muzica titanilor Mozart, Stravinski, Berlioz, Bellini, Gounod şi Mahler (şi nu „Malher”, cum greşit este scris în caietul-program) i-a făcut pe bucureşteni să scoată rapid banii de buzunar. E drept că şi preţurile biletelor au fost mai mult decât accesibile (100 RON cele mai scumpe, 50 – cele de categoria a II-a) şi că Sala Mare a TNB nu are decât vreo 1.100 de locuri, dar entuziasmul cumpărătorilor a fost unul remarcabil. Se zvoneşte că biletele s-au epuizat chiar din prima zi în care au fost scoase la vânzare.
În general, pentru concertele găzduite de Ateneul Român, a cărui capacitate este sub 1.000 de locuri, nu se mai găsesc bilete. Se întâmplă, însă, ca şi unele dintre spectacolele care vor avea loc la Sala Palatului să se fi vândut deja. Este cazul