Pentru a-şi îmbunătăţi imaginea serios afectată de suspiciunile contaminării iaurturilor cu dioxină, compania îşi va mări investiţiile în promovare Analizele efectuate în cazul
Pentru a-şi îmbunătăţi imaginea serios afectată de suspiciunile contaminării iaurturilor cu dioxină, compania îşi va mări investiţiile în promovare
Analizele efectuate în cazul iaurturilor marca Danone, suspectate a conţine dioxină, au ieşit negative, însă asta nu înseamnă şi sfârşitul problemelor pentru companie.
Situaţia delicată în care a fost implicată compania are repercursiuni şi în planul imaginii, astfel că tot mai multe resurse vor trebui alocate pe partea de comunicare. Cum era de aşteptat, consumatorii au reacţionat imediat la suspiciunile avansate şi au renunţat să mai cumpere din magazine iaurtul Danone.
Comunicarea, element esenţial în depăşirea situaţiei
Oficialii companiei recunosc că vânzările au fost serios afectate, însă refuză să dea o măsură a acestei evoluţii, motivând că aceastea oscilează de la o zi la alta. "Vânzările Danone pe segmentul iaurturilor au scăzut, după anunţul privind suspiciunea de contaminare cu dioxină a unor loturi din acest produs.
În ceea ce priveşte vânzările pe alte categorii, sperăm ca acestea să nu fie afectate", a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, directorul general al Danone România, Jaques Ponty.
Potrivit acestuia, strategia de comunicare va face diferenţa în perioada următoare. Încrederea consumatorului în produsele Danone se speră a fi recâştigată prin campaniile de promovare ce vor fi derulate în perioada imediat următoare.
Astfel, efectele negative create de suspiciunile contaminării cu dioxină a anumitor produse vor fi contracarate prin investiţii în publicitate.
"Nu vom opri investiţiile în comunicare şi promovare a produselor. Nu avem de ce, nu avem nimic de ascuns.