Găsirea unei idei de afaceri inovative este un lucru din ce în ce mai greu, dar nu imposibil. Întreprinzătorii care vin cu o astfel de idee au şanse mari de reuşită.
Un exemplu în acest sens este Luna Media, o afacere care, deşi este de puţin timp pe piaţa craioveană, are toate şansele să devină un succes. „Luna Media este o agenţie de publicitate al cărei principal produs este Luna TV Mercur, un serviciu de publicitate ce constă în difuzarea de materiale publicitare video prin intermediul a 14 display-uri LCD de înaltă definiţie, cu diagonală mare (107 cm), montate în locaţii strategic alese din centrul comercial Mercur“, a declarat Ştefan Coveianu, directorul Luna Media.
Potrivit acestuia, firma oferă comercianţilor din Craiova posibilitatea de a-şi realiza spoturi publicitare „la calitatea pe care, până în prezent, o puteau obţine doar apelând la serviciile mult prea costisitoare ale agenţiilor de publicitate de nivel naţional“. Deocamdată, serviciul este disponibil doar în centrul comercial Mercur, însă acesta se va extinde şi în alte locaţii, ca şi portofoliul de servicii al firmei.
Nevoia pieţei şi-a spus cuvântul
Cei care au venit cu ideea unei astfel de afaceri sunt Ştefan Coveianu (inginer) şi Sebastian Tomiţă (jurist) şi s-au gândit bine la acest lucru înainte de a-l pune în practică. „Atunci când lansezi un produs nou, ai două posibilităţi: să răspunzi nevoilor pieţei sau, acolo unde acestea au fost deja satisfăcute, să creezi o nevoie artificială pe care, prin produsul tău, să o satisfaci. În Craiova, cel puţin în materie de publicitate, vorbim de o piaţă cvasiinexistentă“, a spus Sebastian Tomiţă, directorul firmei. El a explicat că s-au gândit că sunt mulţi comercianţi care ar fi avantajaţi de o formă de publicitate video, dar pe care nu prea are cine să le-o ofere. Acesta nu este singurul motiv pentru care a