GREUTATI. Pe traseul de la Tarlungeni (Brasov), Evo 5 s-a umplut de praf si in interior Performanta. La Miercurea Ciuc s-a rasturnat. Dupa cateva zile, la Brasov, a iesit pe locul al patrulea intr-o masina plina de praf si fara copilot
Ionut Margaritescu
Daniel Onoriu este nepotul celebrei Gabi Lunca si a marelui acordeonist Ion Onoriu. Nu canta la fel ca bunicii sai, dar este nebun dupa curse si anul acesta a debutat in campionatul national de raliuri, dupa ce ani de zile a concurat la carting si la cursele moto. Ocupa, in prezent, locul al doilea in Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei, desi a avut pana in aceasta saptamana o masina net inferioara partenerilor sai de concurs. Bolidul sau, un Mitsubishi EVO 5, dezvolta o putere a motorului de doar 350 CP, comparativ cu celelalte, care atingeau 600-800 CP. Chiar si asa a castigat ultimele trei etape. Pentru etapele a sasea si a saptea, programate in acest weekend la Ranca, Onoriu si-a preparat motorul in Germania, la firma Gaetmo, si dispune, in acest moment, de o putere de 600 CP.
In urma cu doua saptamani, a avut un moment de cumpana. S-a rastunat in campionatul national de raliuri la Miercurea Ciuc, iar dupa nici o saptamana, la Brasov, nu a avut timp sa si-o pregateasca masina asa cum trebuie.
A concurat, asadar, in primele patru probe speciale fara comunicatie cu copilotul si cu masina plina de praf, pentru ca nu a avut timp sa o etanseze perfect. Pana la urma, a reusit sa se claseze pe locul al patrulea in clasamentul general si pe locul al doilea in Trofeul Mitsubishi.
GREUTATI. Pe traseul de la Tarlungeni (Brasov), Evo 5 s-a umplut de praf si in interior Performanta. La Miercurea Ciuc s-a rasturnat. Dupa cateva zile, la Brasov, a iesit pe locul al patrulea intr-o mas