Transpiratie, efort si multa adrenalina pentru Zoli Toth, participant de onoare la Rally Sprint Harghita, in calitate de copilot.Vedeta trupei Sistem si-a inceput ucenicia pe o Dacia Logan preparata pentru curse, condusa de pilotul Sebastian Itu (care, alaturi de Bogdan Marisca, se afla pe primul loc in topul pilotilor de raliu din Romania). Insa a simtit cu adevarat competitia la bordul unui Subaru Impreza de 280 cai putere (pilotat de Dany Ungur), in care spune ca a slabit un kilogram in mai p Transpiratie, efort si multa adrenalina pentru Zoli Toth, participant de onoare la Rally Sprint Harghita, in calitate de copilot.Vedeta trupei Sistem si-a inceput ucenicia pe o Dacia Logan preparata pentru curse, condusa de pilotul Sebastian Itu (care, alaturi de Bogdan Marisca, se afla pe primul loc in topul pilotilor de raliu din Romania). Insa a simtit cu adevarat competitia la bordul unui Subaru Impreza de 280 cai putere (pilotat de Dany Ungur), in care spune ca a slabit un kilogram in mai p
Transpiratie, efort si multa adrenalina pentru Zoli Toth, participant de onoare la Rally Sprint Harghita, in calitate de copilot. Vedeta trupei Sistem si-a inceput ucenicia pe o Dacia Logan preparata pentru curse, condusa de pilotul Sebastian Itu (care, alaturi de Bogdan Marisca, se afla pe primul loc in topul pilotilor de raliu din Romania). Insa a simtit cu adevarat competitia la bordul unui Subaru Impreza de 280 cai putere (pilotat de Dany Ungur), in care spune ca a slabit un kilogram in mai putin de o ora. 'Bolidul a alergat si in Campionatul Mondial de raliuri, iar senzatia la bordul sau, atunci cand este "in action", este una de neuitat. Aveam uneori 140 km/h in curbe! Un automobil normal nu putea rula in acele zone de groaza cu peste 50 km/h. Incredibila senzatie!', ne-a povestit Zoli, care vrea acum sa faca un curs de pilotaj la nivel profesionist.