Interzicerea traficului rutier pe cate o banda a fiecarui sens nu numai ca nu a fluidizat circulatia, asa cum isi dorea primarul Mazare, ba, mai mult, a provocat aglomeratie O competitie mult prea luxoasa pentru Constanta. Asa este considerata Class 1 Romanian Grand Prix de catre majoritatea soferilor care au tranzitat, astazi, statiunea Mamaia. Masurile excesive luate de catre autoritati, pentru acest concurs, nu numai ca nu au fluidizat traficul in statiunea de pe litoral, ba, mai mult, au provocat aglomeratie si chiar ambuteiaje. Din cele trei benzi pe care se circula in mod normal, una a fost interzisa soferilor "de rand", care s-au vazut nevoiti sa se inghesuie intr-un spatiu mult mai mic. Dar, nu-i asa, o statiune are edilul, iar faptul ca prin ea mai trec si oameni cu treburi sau turisti care platesc sa se simta bine, se vede ca nu prea a contat. Si de ce ar conta, atunci cand un eveniment cu un asemenea potential financiar (nu pentru cetateni, desigur) se iveste la orizont? Potrivit spuselor primarului Mazare, o parte din fondurile destinate competitiei Class 1, provin din taxa de bariera, perceputa turistilor din tara, la intrarea in Mamaia. Deci, o destinatie numai potrivita a acestor bani, pentru constanteni, care, in mod sigur, vor respira un aer mai curat, dupa ce grandioasa cursa se va fi incheiat. Macar sa nu asistam, Doamne fereste, la accidente pe lac, insa autoritatile promit ca si-au facut temele, iar obstacolele au fost eliminate. Ieri, au avut loc si primele antrenamente oficiale urmand ca azi sa aiba loc calificarile. Competitia a ajuns la a patra etapa din acest an a Campionatului Mondial World Powerboat Championship Class 1. In concursul de la Mamaia isi disputa premiile si punctele de calificare 11 ambarcatiuni din mai multe tari, clasamentul la zi in cadrul "Class One" indicand conducerea detasata a echipajului de pe Victory 77, cu 58 d