Cel mai important tărg european pentru electronice de consum lansează mesajul pentru următorul an: plasme şi LCD-uri!
Ediţia din acest an a IFA (Internationale Funkausstellung) stă sub puterea de atracţie a monitoarelor. Mari producători au decorat practic imensul tărg (103,952 m2) cu plasme şi LCD-uri. Fireşte, toţi jucătorii importanţi din domeniu işi laudă produsele şi scot in faţă inovaţiile tehnologice. Treci prin standuri şi ai impresia că te afli in adevărate săli ale oglinzilor, de nu ar fi imaginile şi sunetele boxelor. Te pierzi in detalii tehnice, inşiruiri de cifre si litere, iar imaginile par "adevărate, vii" la toată lumea. Atunci cum să te mai remarci? Se pare că astăzi răspunsul vine de la design. "Inovaţie prin design" este sloganul prin care coreenii de la LG incearcă să răspundă provocării pieţei globale. "Dorinţa noastră este ca televizorul să fie frumos şi atunci cănd este inchis", a explicat preşedintele LG Europa, James Kim. Si nu intămplător laboratorul european pentru design al companiei coreene se află la Milano, capitala continentală a modei, de altfel o destinaţie aleasă şi de alte companii din IT&C. Legătura dintre designul produsului şi potenţialul client nu este una specifică produselor IT, lumea automobilistică servind ca inspiraţie, după cum a arătat intr-o prezentare Elmar Shuller, vicepreşedinte Red Dot. Potrivit lui Schuller, designul imbunătăţeşte vănzările, intregul business, premiile internaţionale pentru design "Red Dot" fiind răvnite de toată industria mondială.
PENTRU CE 2008. Deşi sloganul IFA este "consumer electronics unlimited", televizoarele LCD si plasmele sunt dispuse in cele mai provocatoare aranjamente, iar pentru video-proiectoare sunt amenajate săli speciale. Producători precum Sharp, Panasonic, Philips, LG, Samsung, Grundig şi mulţi alţii şi-au lansat practic oferta pentru CE de fotba