Călătorii pe ruta Bucureşti-Constanţa şi retur ar putea să nu mai plătească, de săptămâna viitoare, suplimentul de viteză la trenurile accelerat, rapid şi intercity, întrucât, din cauza lucrărilor de reabilitare, o călătorie cu un tren de rang superior durează cât una cu un tren personal.
„Nu este normal ca unii călători să plătească pentru rapid un preţ mai mare şi să ajungă în acelaşi timp cu călătorii care vin cu personalul. În următoarele zile vom avea o întâlnire cu reprezentanţii CFR Infrastructură şi cu conducerea Ministeului Transporturilor, în care vom solicita reducerea taxei de utilizare a infrastructurii şi eliminarea plăţii suplimentului de viteză de către călătorii care folosesc trenurile de rang superior”, a declarat directorul general al CFR Călători, Alexandru Noapteş. El a adăugat că o astfel de decizie ar putea fi adoptată şi în cazul trenurilor care circulă pe ruta Bucureşti-Braşov, unde lucrările vor începe în acest an şi vor dura circa trei ani.
Pe ruta Bucureşti-Constanţa, suplimentul de viteză se ridică la 27,5 lei. Taxa de utilizare a infrastructurii, inclusă în preţul biletului, ajunge la nouă lei/tren/kilometru. O călătorie de la Bucureşti la Constanţa durează în condiţii normale aproape cinci ore – indiferent de rangul trenului respectiv -, cu aproape o oră şi jumătate mai mult decât înainte de intrarea tronsonului în reabilitare. (P.B.)
Călătorii pe ruta Bucureşti-Constanţa şi retur ar putea să nu mai plătească, de săptămâna viitoare, suplimentul de viteză la trenurile accelerat, rapid şi intercity, întrucât, din cauza lucrărilor de reabilitare, o călătorie cu un tren de rang superior durează cât una cu un tren personal.
„Nu este normal ca unii călători să plătească pentru rapid un preţ mai mare şi să ajungă în acelaşi timp cu călătorii care vin cu personalul. În următoarele zile vom avea o întâlnire cu reprezenta