În această toamnă, Radio ProFM renunţă la promoţie, optând pentru o campanie de imagine. Este un pas firesc în evoluţia postului, după cum apreciază Cristi Schnebli, director general: „ProFM există pe piaţă de aproximativ 15 ani. Este inevitabil ca un brand atât de longeviv să aibă nevoie, la un moment dat, de o reîmprospătare a imaginii. Cred că pentru ProFM, acest moment a venit. Trebuie să le demonstrăm ascultătorilor noştri că suntem acelaşi post vesel, fresh şi tonic pe care îl ştiau”.
Prima etapă a campaniei se va derula în septembrie şi octombrie. Pe TV, ProFM va fi promovat printr-un spot de animaţie. „Am decis utilizarea unor personaje animate atât pentru spotul TV, cât şi pentru partea de print. Cred că niciun om nu ar fi putut să redea atât de bine veselia, umorul şi dinamismul pe care îl transmite ProFM”, declară Schnebli.
Site-ul postului va fi un motor important pentru creşterea notorietăţii campaniei. Elementul definitoriu pentru concursurile derulate pe www.profm.ro va fi interactivitatea: „De când există, ProFM a ţinut cont de părerea ascultătorilor săi. După cum spunea un slogan de-al nostru, ProFM este «un radio care te ascultă». Concursul de pe www.profm.ro, prin intermediul căruia asculătorii ProFM sunt implicaţi direct în numirea personajelor ProFM, vine să întărească această idee”, adaugă directorul general al companiei.
Fanii vor asista şi la schimbarea siglei ProFM. Chiar şi modificată, noua reprezentare grafică a radioului păstrează steaua ca element central: „Steaua ProFM este cel mai important simbol de pe piaţa radio. Ea ESTE ProFM. Nu putea să fie exclusă din noua siglă”, a explicat Schnebli. (D.P.)
În această toamnă, Radio ProFM renunţă la promoţie, optând pentru o campanie de imagine. Este un pas firesc în evoluţia postului, după cum apreciază Cristi Schnebli, director general: „ProFM există pe piaţă de aproxim