Circulatia trenurilor pe Valea Prahovei va fi bulversata complet de marti, 4 septembrie, cand vor incepe lucrarile de modernizare a caii ferate. Potrivit CFR Calatori, de marti mai multe trenuri vor fi anulate, iar altele vor circula doar pe distanta Bucuresti-Campina sau doar de la Brasov catre Moldova si Transilvania.
In acest timp, pe rutele Campina-Galati, Campina-Iasi sau Bucuresti Nord - Campina vor fi introduse trenuri suplimentare.
Lucrarile la calea ferata se vor finaliza la 1 septembrie 2010, urmand ca, dupa aceasta data, trenurile de calatori sa poata circula cu viteze de 160 de kilometri pe ora, iar cele de marfa cu 120 de kilometri pe ora.
Modernizarea tronsonului de 47 de kilometri dintre Campina si Predeal, cofinantata de Comisia Europeana, va costa 29 de milioane de euro, iar lucrarile de reabilitare ar urma sa aduca la standarde europene calea ferata Bucuresti-Brasov, parte a Coridorului IV pan-european.
Circulatia trenurilor pe Valea Prahovei va fi bulversata complet de marti, 4 septembrie, cand vor incepe lucrarile de modernizare a caii ferate. Potrivit CFR Calatori, de marti mai multe trenuri vor fi anulate, iar altele vor circula doar pe distanta Bucuresti-Campina sau doar de la Brasov catre Moldova si Transilvania.
In acest timp, pe rutele Campina-Galati, Campina-Iasi sau Bucuresti Nord - Campina vor fi introduse trenuri suplimentare.
Lucrarile la calea ferata se vor finaliza la 1 septembrie 2010, urmand ca, dupa aceasta data, trenurile de calatori sa poata circula cu viteze de 160 de kilometri pe ora, iar cele de marfa cu 120 de kilometri pe ora.
Modernizarea tronsonului de 47 de kilometri dintre Campina si Predeal, cofinantata de Comisia Europeana, va costa 29 de milioane de euro, iar lucrarile de reabilitare ar urma sa aduca la standarde europene calea ferata Bucurest