Furtul de cabluri electrice de pe liniile de cale ferată nu poate fi stopat. Şefii de la CFR se dau bătuţi, declarăndu-se, public, impotenţiâ¦
Furtul de cabluri electrice de pe liniile de cale ferată nu poate fi stopat. Şefii de la CFR se dau bătuţi, declarăndu-se, public, impotenţiâ¦
"Este posibil să se fure şi săptămăna viitoare", a declarat, ieri, Constantin Manea, directorul general al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, in timpul unei conferinţe de presă in care anunţa tocmai măsurile de prevenire "extraordinare" constănd in două patrule nocturne!!! adoptate de companie şi Poliţia Transporturi Feroviare pentru a stopa acţiunile infracţionale pe calea ferată Bucureşti Constanţa.
CE NU MAI POT. In afară de faptul că nu pot să asigure protecţie bunurilor companiei, ei nu pot să facă ordine in orarul de funcţionare al trenurilor. Nici să asigure curăţenia acestora. Şi nici măcar să incălzească toate vagoanele iarna şi să le răcorească vara (dar invers pot!).
CE POT? Şefii de la CFR sunt maeştri, insă, la contabilizarea şi anunţarea intărzierilor astronomice inregistrate de trenuri din cauza furturilor de cabluri - nu numai de pe Bucureşti Constanţa, ci şi de pe alte rute. De asemenea, pot să scadă din gestiune materialele furate. Şi să intocmească statistici despre vagoanele defecte. Pot să anunţe cu promptitudine trenurile suspendate sau anulate din diverse motive. Şi să dea vina pe căldură şi pe frig cănd apar probleme. Pot să anunţe amenzi pentru călătorii frauduloşi. Care nu se dau că, vorba aceea, naşuâ să trăiască şi să facă punga căt mai groasă! Şi, normal, pot să scumpească biletele.
In plus, directorii CFR pot să anunţe programe de modernizare a transportului pe calea ferată şi să creadă că sunt in Uniunea Europeană. Pot să facă şi licitaţii in urma cărora plătesc