Banca a organizat ieri un eveniment de proportii in centrul Bucurestiului pentru a marca oficial relansarea ca banca integrata in grupul austriac Erste.
La aproape un an de cand Erste Bank a preluat controlul BCR, cea mai mare banca romaneasca, si-a lansat ieri noua imagine in culorile actionarului majoritar: logoul are acum o nuanta de albastru mai inchis, iar dupa literele BCR a fost atasat un S in rosu, simbol al bancilor de economii din Austria (de la Sparkasse), si cu un punct deasupra, care sugereaza o moneda intrand intr-o pusculita.
"Noul logo arata pe de o parte ca BCR face parte din grupul Erste, si pe de alta ca este cea mai mare banca din Romania si ca atare i-am pastrat numele intact. In urmatoarele luni vom da un semnal puternic pe piata cu noile produse si servicii", a declarat Andreas Treichl, presedintele executiv al Erste si presedintele Consiliului de Supraveghere al BCR. El nu a dorit sa precizeze costul operatiunii de rebranding pentru reteaua care numara in prezent 520 de unitati, insa a mentionat ca "nu este ieftin".
Nicolae Danila, presedintele executiv al BCR, spune ca este mai mult decat o schimbare de litere si culori. "Am dorit ca mai intai sa transformam intregul sistem de functionare, astfel incat clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si serviciilor, precum si atentia sporita, la standarde europene, cu care sunt tratati. Acum avem si un logo puternic pentru un BCR si mai puternic."
Ceremonia lansarii noului logo al BCR a avut loc pe ploaie, in fata sediului central al BCR din Bucuresti, printre participanti numarandu-se prim-viceguvernatorul BNR, Florin Georgescu, ministrul economiei si finantelor, Varujan Vosganian si secretarul de stat Sebastian Vladescu, directorul general al Bursei de Valori Bucuresti, Stere Farmache.
"Guvernatorul Isarescu si alti bancheri obisnuiesc sa spun