BCR are, incepănd de ieri, o nouă identitate vizuală care marchează finalizarea procesului de integrare a instituţiei bancare romăneşti in grupul austriac Erste.
Banca Comercială Romănă a lansat ieri un nou logo care adoptă grafica şi culorile brandului Erste Bank, acţionarul majoritar al băncii romăneşti. Cea mai importantă schimbare constă in alăturarea la BCR a literei S de culoare roşie, simbolul tradiţional al subsidiarelor grupului Erste.
"Este mult mai mult decăt o schimbare de litere şi culori. Am dorit ca mai intăi să transformăm intregul sistem de funcţionare, astfel incăt clienţii să simtă imbunătăţirile la nivelul produselor şi serviciilor, precum şi atenţia sporită, la standarde europene, cu care sunt trataţi", a declarat Nicolae Danilă, preşedintele executiv al BCR. O dată cu lansarea noii identităţi vizuale, BCR va modifica designul portofoliului de carduri, a schimbat portalul web (www.bcr.ro) şi va lansa centre imobiliare retail pentru finanţarea investiţiilor imobiliare ale populaţiei.
ŢINTE. BCR va atinge ţinta de profit stabilită pentru 2007, de 1,33 miliarde de lei, potrivit preşedintelui Consiliului de Supraveghere al băncii, Andreas Treichl. Acesta consideră că sistemul bancar romănesc este "foarte profesionist", iar concurenţa mare de pe piaţa bancară va conduce, in cele din urmă, la scăderea costurilor. Dănilă a afirmat că banca ţinteşte pentru acest an o cotă de piaţă de minimum 26% şi depăşirea pragului de patru milioane de clienţi persoane fizice.
PE BURSĂ. Erste Bank, acţionarul majoritar al BCR, ar putea fi listată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB) in următoarele opt-nouă luni, a precizat Andreas Treichl, care deţine şi funcţia de preşedinte al Erste. Şi BCR va intra pe piaţa de capital, dar pentru a realiza tranzacţii pentru clienţii băncii. "Avem platforma de tranzacţion