Concernul auto PSA Peugeot-Citroen si-a dezvaluit planul prin care intentioneaza sa reduca costurile, sa creasca marja profitului si sa faca compania mai competitiva, informeaza CNBC. Peugeot-Citroen isi propune sa atinga o marja a profitului de 5,5-6% pana in 2010, fata de 2,7% in primul semestru al acestui an. Conform planului, acesta ar urma sa atinga 6-7% pana in 2015. Al doilea mare producator de autovehicule din Europa a inregistrat in ultimii patru ani o scadere a profitabili
Concernul auto PSA Peugeot-Citroen si-a dezvaluit planul prin care intentioneaza sa reduca costurile, sa creasca marja profitului si sa faca compania mai competitiva, informeaza CNBC.
Peugeot-Citroen isi propune sa atinga o marja a profitului de 5,5-6% pana in 2010, fata de 2,7% in primul semestru al acestui an. Conform planului, acesta ar urma sa atinga 6-7% pana in 2015. Al doilea mare producator de autovehicule din Europa a inregistrat in ultimii patru ani o scadere a profitabilitatii.
Planul mai presupune reducerea costurilor fixe si a celor de dezvoltare cu 30%, a celor de logistica cu 10% si costurile reparatiilor efectuate in perioada de garantie. De asemenea, in plan este prevazuta imbunatatirea capacitatii de utilizare a spatiului cu 20%.
Peugeot-Citroen intentioneaza sa vanda 4 milioane de autovehicule in 2010. Anul trecut, francezii au vandut 1,7 milioane de unitati in afara Europei dar intentioneaza sa creasca aceasta cifra cu 400.000 de unitati pe an pana in 2010.
In 2006, PSA a vandut 3,37 milioane de autovehicule dar se bazeaza pe o reintinerire a gamei. La nivel mondial, compania va lansa 53 de modele noi sau variante ale modelelor existente pana in 2010.
Totodata, Peugeot-Citroen are de gand sa devina producatorul de autovehicul