Omul înţelept îşi face iarna car şi vara sanie. Pe aceeaşi rânduială, marile grupuri de publicitate româneşti îşi deschid agenţii interactive, pe o piaţă care încă se află la grădiniţă. eşi sunt încă vedetele bugetelor de promovare, televiziunea, radioul sau presa nu permit unui brand să intre în contact direct cu potenţialul consumator. O soluţie de succes vine din partea mediilor digitale, cum sunt internetul şi telefonia mobilă. În prezent, peste şase m
Omul înţelept îşi face iarna car şi vara sanie. Pe aceeaşi rânduială, marile grupuri de publicitate româneşti îşi deschid agenţii interactive, pe o piaţă care încă se află la grădiniţă.
eşi sunt încă vedetele bugetelor de promovare, televiziunea, radioul sau presa nu permit unui brand să intre în contact direct cu potenţialul consumator. O soluţie de succes vine din partea mediilor digitale, cum sunt internetul şi telefonia mobilă. În prezent, peste şase milioane de români sunt utilizatori de internet, iar circa 65% din populaţia ţării deţine un telefon mobil.
Grupuri de publicitate ca Leo Burnett, Ogilvy sau McCann Erickson încearcă să se adapteze tendinţelor pieţei prin extinderea cu agenţii interactive, menite să completeze oferta de servicii. Pe de altă parte, GMP sau Cohn&Jansen preferă colaborarea cu agenţii independente, specializate în comunicarea digitală. În cursă va intra şi grupul Saatchi& Saatchi, care va lansa, în ianuarie anul viitor, o agenţie de servicii de publicitate digitală, cu o investiţie de circa 250.000 de euro. „Am ales să intrăm pe această piaţă datorită potenţialului advertisingului digital în următorii ani. În prezent, România are tehnologie de ultimă oră, deci suportul există, iar advertiserii sunt interesaţi de servicii de publicitate digitală“, spune Radu Florescu, CEO Saatchi. Agenţia se va afla î