Marca Jaguar este pe punctul de a renaşte. După câţiva ani în care industria auto britanică a pierdut bătălia cu cea din europa continentală, englezii sunt gata de a contina războiul, utilizând arme mult mai sofisticate şi mai distrugătoare de inimi. Peste numai câteva zile, la salonul de la Frankfurt, producătorul din Coventry va dezvălui publicului noul XF, un urmaş demn al bătrânului S-Type, pe care îl depăşeşte din toate punctele de vedere. Conform producătorului, n
Marca Jaguar este pe punctul de a renaşte. După câţiva ani în care industria auto britanică a pierdut bătălia cu cea din europa continentală, englezii sunt gata de a contina războiul, utilizând arme mult mai sofisticate şi mai distrugătoare de inimi. Peste numai câteva zile, la salonul de la Frankfurt, producătorul din Coventry va dezvălui publicului noul XF, un urmaş demn al bătrânului S-Type, pe care îl depăşeşte din toate punctele de vedere. Conform producătorului, noul Jaguar XF combină perfect stilul şi performanţele unui coupé cu rafinamentul şi spaţiul unei limuzine.
Atât exteriorul, cât şi interiorul respectă liniile de design specific britanice, fără însă a ocoli noile tendinţe europene. Împrumutând de la liderii pieţei vehiculelor de lux, germanii, cam tot ce au pus aceştia mai bun în noile modele Mercedes, Audi sau BMW, inginerii de la Jaguar au reuşit performanţa de a scoate pe piaţă un vehicul capabil să „rupă“ asfaltul, zăpăcind totodată şi minţile entuziaştilor.
Deşi oficial va vedea lumina zilei abia peste câteva zile, bolidul poate fi deja comandat în Anglia sau Franţa, preţurile fiind pe măsura renumelui mărcii britanice: între 48.900 de euro şi 81.100 de euro. Livrarea va avea loc însă, cel mai devreme, în martie 2008. Cea mai scumpă variantă este, desigur, şi cea mai dotată. Vârful de gamă are