Producatorul de mezeluri Caroli Foods, numarul doi pe piata locala dupa cifra de afaceri din 2006, a inregistrat in primul semestru din acest an o cifra de afaceri de 47,3 mil. euro, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada din 2006, ca urmare a integrarii brandului Maestro in portofoliul de produse.
"Unul dintre cei mai importanti factori de crestere il reprezinta evolutia foarte buna a marcilor Maestro si Primo. La aceasta crestere a contribuit si o foarte buna acoperire a segmentului de piata economic prin intermediul brandului Primo", a declarat Talal El Solh, presedintele Caroli Foods. Caroli a preluat anul trecut producatorul clujean de mezeluri Maestro Industries, intr-o tranzactie de 5 mil. euro, relocand ulterior intreaga productie in fabrica detinuta la Pitesti.
Potrivit datelor companiei, ritmul de crestere din cel de-al doilea semestru a fost superior avansului din primele trei luni ale anului, cand compania raportase o crestere de 25% pe piata locala.
In prima jumatate a anului, brandul Caroli a inregistrat un ritm de crestere mai scazut in raport cu alte branduri proprii, dezvoltandu-se insa intr-un ritm sustinut pe segmentul key account.
Pe de alta parte, reprezentantii producatorului spun ca evolutia din primul semestru se datoreaza si investitiilor in logistica si diversificarii portofoliului de produse.
Caroli a anuntat pentru anul acesta investitii de aproximativ 5 milioane de euro in construirea a doua noi centre logistice in Pitesti si Cluj, in parcul auto, cat si in dezvoltarea lantului de magazine Maestro.
In prezent, producatorul detine cinci magazine, toate in zona Clujului, dar ia in considerare extinderea acestui lant si in Pitesti.
"Estimarile de crestere de la inceputul acestui an, de 30%, au fost confirmate prin evolutiile din primele sase luni. Apreciem ca in cea de-a doua jumatate a anului