Pregatirile pentru startul pietei pensiilor private obligatorii, programat oficial la 17 septembrie, sunt aproape de final, iar armata agentilor de marketing sta pe baricade, pregatita pentru primul asalt al pietei locale
Chiar ieri, cu doua saptamani inainte de startul pensiilor private obligatorii, arbitrul pensiilor private a autorizat aproape 40.000 de agenti de marketing recrutati de ING Fond de Pensii SA, administratorul de pensii private obligatorii (pilonul II) al grupului financiar ING.
Alti 5.000 de agenti de marketing sunt in curs de autorizare pentru vanzarea pensiilor private obligatorii.
"Am pus accent pe recrutarea si pregatirea celor aproape 40.000 de agenti care urmeaza sa vanda pensii private de la ING Fond de Pensii, deoarece ei au rolul de a prezenta romanilor aceste produse", a declarat presedintele consiliului de administratie, ING Fond de Pensii, Bram Boon.
Agentii de marketing recrutati pentru ING Fond de Pensii au fost instruiti in vederea vanzarii de pensii private. Acestia vor prezenta prospectul schemei de pensii private, astfel incat participantii sa faca cea mai buna alegere in ce priveste aderarea la un fond de pensii private oblogatorii. Ulterior, agentii vor transmite administratorului documentele de aderare semnate de catre participanti.
"Autorizarea agentilor de marketing reprezinta un ultim pas, dupa ce am primit in aceste zile si autorizarea pentru Fondul de Pensii Administrat Privat ING", a adaugat directorul general al ING Fond de Pensii, Radu Vasilescu. El a adaugat ca societatea detine in prezent toate autorizatiile si avizele necesare pentru a vinde pensii private in Romania incepand cu 17 septembrie.
Generali Fond de Pensii a atras peste 5.000 de agenti de marketing
De asemenea, Generali Fond de Pensii, parte a grupului Generali, a atras peste 5.000 agenti de marketing care urmea